Dekoria: Polska Marka w Sferze Wyposażenia Wnętrz

Czym jest Dekoria?

Dekoria jest polską marką, specjalizującą się w produkcji i sprzedaży tekstylnych artykułów oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Firma ta wywodzi się z wyobraźni i determinacji Jerzego Franckiewicza, który założył ją w roku 1993. Siedziba firmy, położona w malowniczym Żarowie, miejscowości niedaleko Wrocławia, rozpościera się na powierzchni ponad 10 500 metrów kwadratowych.

Dekoria: Praca i Współpraca

Obecnie Dekoria zatrudnia około dwustu pracowników. Jej działalność jest skoncentrowana wokół sklepu internetowego dostępnego pod adresem dekoria.pl. W sklepie tym możemy znaleźć szeroki asortyment produktów firmy. Dekoria nie ogranicza się jednak tylko do sprzedaży online. Współpracuje również z projektantami, architektami, hotelami oraz sklepami. Posiada własne profesjonalne fotograficzne studio, gdzie tworzone są aranżacje wnętrz przez dedykowany zespół projektantów. W Świdnicy, z kolei, znajduje się stacjonarny salon firmy, który może się pochwalić powierzchnią ponad 3000 metrów kwadratowych.

Dekoria: Działanie na skalę globalną

Choć Dekoria jest polską marką, jej działalność nie ogranicza się tylko do naszego kraju. Działa również w dwunastu europejskich krajach, takich jak: Węgry, Rumunia, Finlandia, Łotwa, Czechy, Holandia, Norwegia, Dania, Szwecja, Słowacja, Austria i Niemcy.

Historia Dekorii: Od Frans-Textil do Dekoria

Historia marki Dekoria jest jednak bardziej skomplikowana i ciekawa. Zaczęło się wszystko w roku 1993, kiedy to Jerzy Franckiewicz założył firmę pod nazwą Frans-Textil. Ta początkowa firma specjalizowała się w produkcji tekstyliów domowych i hotelowych na skandynawskie rynki. W 1996 roku firma rozpoczęła produkcję rzymskich rolet dla sieci sklepów Ikea. Był to przełomowy moment który przyczynił się do rozwoju firmy nie tylko na terenie Polski, ale także w całej Europie Zachodniej.

Dekoria i jej trwały rozwoj

W 2005 roku została zarejestrowana marka Dekoria. Od tego momentu firma zajmowała się produkcją i sprzedażą tekstylnych artykułów, głównie w strategii biznesowej B2B – kierując swoją ofertę do pracowni krawieckich, sklepów, pracowni tapicerskich, pensjonatów, hoteli oraz biur projektowych.

W roku 2007 Dekoria rozszerzyła swoją działalność na sferę internetową, otwierając sklep B2C w branży dekoracji i wyposażenia wnętrz. Oferta sklepu jest obszerna i różnorodna – oferuje ponad 60 000 produktów, w tym firany, zasłony, rolety, pościel, poduszki, domowe tekstylia, gotowe lub na wymiar, a także zegary, ceramikę, lampy, dywany, obrazy oraz meble. Marka Dekoria dba także o aktualność swojej oferty, publikując dwa razy w roku aktualizowany katalog online.

Dekoria: Wyroznienia i Sukcesy

Jest to marka uznana i ceniona zarówno przez klientów jak i wśród branżowych ekspertów. W 2013 roku, sklep internetowy dekoria.pl zyskał pierwsze miejsce w Rankingu Internetowych Sklepów, który był organizowany przez portal Money.pl w kategorii wielobranżowe sklepy. W latach 2017, 2018 oraz 2019 firma otrzymała dodatkowo prestiżowe wyróżnienie Laur Konsumenta.